W środku upalnego lata 2017 roku...

W środku upalnego lata 2017 roku postanowiłam pisać na wszystkie tematy związane z polityką, historią i wszystkim co jest nazywane górnolotnie tematami społecznymi i nie ograniczać się tylko do tematu Viktora Orbána i Węgier jak w przypadku mojego innego bloga:
www.orbaniwegry.blogspot.com
Będzie o wielu sprawach i nie pod linijkę - a tematów mam już cały spis. Przyznaję po cichu, że brakuje mi pisania i całego procesu tworzenia tekstów - czasami sprawia to wiele frajdy, a niekiedy, zwłaszcza jeśli trzeba coś dokładnie sprawdzić, jest to bardzo żmudne.
Mam nadzieję, że chociaż jeden mój tekst przyda się chociaż jednej osobie i po przeczytaniu tego co napisałam dowie się czegoś nowego bądź inaczej spojrzy na daną sprawę.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szkocki poeta po stronie zniewolonej Polski

"Poseł z Lechistanu jeszcze nie przybył", czyli jak Turcja jako jedyny kraj nie uznała rozbiorów Rzeczypospolitej

Jak Węgrzy uratowali Polskę w 1920, czyli wagony z amunicją i bronią